STSport

Audrey Dippenaar

Wiek: 34 lata

Pochodzenie: Republika Południowej Afryki

Wzrost: 168cm

Starty w zawodach Fitness: FAME, Exergise

Jak zaczęła się Twoja przygoda z profesjonalnym światem fitness?

Byłam na okładce Fitness Magazine, czasopisma wydawanego w RPA. Właściwe wszystko zaczęło się od sesji fotograficznej do tego magazynu. Exergise 2006 były moimi pierwszym profesjonalnymi zawodami fitness.

Co prócz treningów wypełnia twój czas?

Projektowanie Graficzne

Jak często trenujesz?

4 – 5 razy w tygodniu.

Jak wygląda Twój tygodniowy plan treningowy?

Dzień 1: nogi/brzuch

Dzień 2: Ramiona oraz brzuch

Dzień 3: Biceps/Klatka piersiowa oraz brzuch

Dzień 4: Plecy/Triceps i brzuch

Dzień 5: Uda/łydki

Grupa mięśni, którą najchętniej trenujesz?

Ramiona oraz biceps. Uważam, że są to najłatwiej oraz najszybciej rozwijające się grupy mięśni. Pracując sumiennie nad tą partią osiąga się świetne rezultaty.

Twoje obecne priorytety dotyczące rozwoju swojej sylwetki?

Rozbudowa ramion oraz mięśni brzucha!!

Jak stosowane przez Ciebie suplementy wpływają na realizacje wyznaczonych celów treningowych?

Mam zbilansowaną dietę. Opiera się głównie na ciasteczkach! Hi, hi – żartuje. W moim przypadku dieta bazująca na wysokiej dawce protein, umiarkowanej lub niskiej ilości węglowodanów oraz ograniczonym spożyciu nienasyconych kwasów tłuszczowych spisuje się znakomicie. Podczas dnia posiłkuje się także owocami o niskim indeksie glikemicznym. Białko jest jednak tutaj najważniejsze, dlatego też gotowane jaja, mięso drobiowe oraz shake’i proteinowe to nieodzowne elementy mojej diety.

Przedstaw swój przykładowy dzienny plan żywieniowy?

Poranek: Shake’i proteinowe, białka jaj oraz mały kawałek sera

W ciągu/Podczas dnia: Mięso drobiowe lub wołowe, warzywa, sałatka, owoc awokado, sushi

Wieczór: Wołowina lub pierś z kurczaka, sałatka

Przekąski: Shake proteinowy, orzechy, białka jaj.

Na rzecz, jakiego posiłku lub dania byłabyś w stanie zrezygnować ze swojej rygorystycznej diety?

Czekolada, ciastka czekoladowe, ciasto murzynek z polewą waniliową oraz pizza z każdym możliwym dodatkiem.

Czy mogłabyś udzielić porady naszym czytelnikom w sferze odpowiedniego odżywiania?

Wskazówka numer jeden to przede wszystkim działania umożliwiające pozostanie w formie przez cały rok. Nic nie smakuje tak dobrze jak szczupła sylwetka. Uważam też, że abstynencja żywieniowa jest czasami łatwiejsza od umiarkowanego jedzenia. Jeśli nie jesteś w stanie kontrolować porcji swoich ulubionych posiłków, unikaj ich za wszelką cenę. Stosując się do tej zasady, szybko nauczysz się samokontroli.

Jakie masz plany na przyszłość?

Mój cel to uzyskanie statusu rozpoznawalnej modelki fitness. Jako dyplomowany trener personalny, moim priorytetem jest również pomoc innym w osiąganiu ich celów rozwoju własnej sylwetki.

Pięć rzeczy, bez których nie jesteś w stanie funkcjonować?

1. Mojej rodziny.

2. Siłowni

3. Diety

4. Czekolady

5. Schludnego i posprzątanego domu.

Dziękujemy za wywiad i życzymy sukcesów

Również dziękuję

Leave a Reply